תאריך התחלה

הקורס פתוח

מחיר

חינם

משך הקורס

2 שעות

מה נלמד?

  1. עידן חוויית הלקוח והצורך בתשאול הלקוח
  2. מונחי יסוד: מדד, יעד
  3. סוגי מדדים
  4. כלים ומתודולוגיות לבחינת מסע הלקוח
  5. עקרונות יסוד לביצוע מדידת איכות השירות
  6. שלבי מדידת איכות השירות: מה נמדוד, באיזה מתודולוגיה, ניתוח הנתונים
  7. הצגת נתוני המדידה

תיאור:

בעידן חווית הלקוח, מדידת איכות השירות היא כלי ניהולי קריטי למנהלי שירות בארגון הממשלתי. מושגים כמו שביעות רצון לקוחות, אמון הלקוח, אמפטיה וקלות קבלת השירות נמצאים כעת במרכז תשומת הלב בכלל המגזרים.
בקורס ננסה לענות על השאלה מדוע אנחנו מודדים את השירות ובאמצעות כך לייעל תהליכים ארגוניים ולשפר את שביעות רצון הלקוחות שלנו.
בנוסף,  נלמד מגוון כלים ושיטות להקמה וניהול מערך מדידה ארגוני עבור הארגון שלכם.
נעסוק במושגי יסוד כמו "מדד" ו-"יעד", נבין עקרונות לביצוע תהליכי מדידה קצרי טווח וארוכי טווח, כלי מדידה והערכה, ניתוח נתונים והצגתם לבעלי עניין.
הקורס מלווה בתרגילים להטמעת הידע ומשימות להגשה אשר ילוו אתכם צעד אחר צעד באפיון מערך מדידת שירות הארגון שלכם.
כך עם סיום הקורס תצטיידו במסמך אפיון מערך מדידה מוכן ומותאם ליישום בארגון שלכם.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה