רועי ציקורל
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
تحافظ أورانيم على تقاليد الجودة والكفاءة المهنية وتعمل انطلاقًا من الوعي بالسياقات الحالية، وتتمتع بسمعة طيبة لخبرتها في المجال التعليمي، ولديها القدرة على الاستجابة لضوضاء المجال ونمو النظرية والبحث من الممارسة.
أورانيم هي موطن للأشخاص الذين يرون التعليم هو دعوتهم. وفي جوهرها مجتمع من المربين والمبدعين، والمفكرين والباحثين، والأكاديميين، والكتاب والفعل، الذين يعملون بثبات في المجال التعليمي لإقامة مجتمع إسرائيلي متعلم، لائق، متساوٍ وعادل.
أورانيم هو بيت إبداعي حيث تتم تجربة تعليمية أكاديمية صارمة في نمط حياة من الشراكة المدنية، في حرم جامعي متعدد الثقافات يشجع الهويات المتعددة.
تهدف أورانيم إلى التأثير على المجتمع الإسرائيلي وإحداث تغيير اجتماعي وتحسين نوعية الحياة من خلال تدريب المعلمين الرائدين في مجتمعاتهم، ومن خلال شبكة واسعة من الاتصالات والتعاون بين الكلية والمؤسسات التعليمية والمجتمعات المحلية، وكذلك أورانيم يخلق رابطة بين إسرائيل والعالم والشتات.
أورانيم هو مركز وطني ودولي للمعرفة والبحث والمناقشة والدراسة الموضوعية والعمل الاجتماعي والبيئي الرائد.
تشجع أورانيم النشاط الطلابي في المجتمعات المتنوعة وتشجع التواصل بين الأوساط الأكاديمية والميدان بالتعاون مع المؤسسات التعليمية والسلطات المحلية على أساس الاستماع المتبادل وعلى أساس العلاقات بين المنظمات المستقلة والمسؤولة ذات المسار الواضح.
تحتل كلية أورانيم المرتبة الأولى في إسرائيل من حيث الرضا عن جودة التدريس بين كليات التربية من استطلاع أجراه اتحاد الطلاب في 18 أكتوبر، والذي فحص درجة رضا الطلاب من نظام التعليم العالي.
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי. הקים וניהל את מחלקת הניו מדיה של הוצאת כנרת-זמורה-ביתן ושימש כיועץ למגוון סטארטאפים, ארגונים וגופים ציבוריים בישראל ובעולם.
ד”ר לחינוך, מנחת מורים להתפתחות ולצמיחה בשילוב כלים רוחניים. מרצה במכללות ובבתי ספר, מנחת סדנאות מיינדפולנס ופסיכולוגיה חיובית להתפתחות אישית ומקצועית. מקדישה את חייה להתבוננות פנימית, שלה ושל אחרים, בעצמם, באופן אקטיבי.
מקדמת את נושא המיינדפולנס בחינוך כביטוי לפדגוגיות חדשניות בחינוך ובכלל זה פיתוח ושילוב הנושא במתווה ההשתלמויות הפורמלי, בו מורים, תלמידים ומנהלים לומדים למדוט, להקשיב לעצמם ולאחרים ולפתוח את הלב. מנהלת שותפה ב”מרכז לפדגוגיה מתבוננת” באורנים, חברה ב”מרכז לחקר וטיפוח רוח האדם” באוניברסיטת חיפה.
דיקן הסטודנטים במכללת אורנים משנת 2016 ועד היום, מרצה וחבר סגל במכללה. ראש תכנית “הדרה” תואר שני מ – 2015 ועד 2016. מחקריו עוסקים באמפתיה בחינוך, פדגוגיה מתבוננת, גזענות בחינוך, מיומנויות חיים רב-תרבותיות וקונפליקטים בין קבוצות בחברה הישראלית.
ד”ר ניר מיכאלי, כיום רקטור מכללת אורנים ובעבר יושב ראש המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, הוא דוקטור למדיניות ולארגון חינוך, בעל ניסיון מעשי של יותר מעשרים שנה בתחום זה. את דרכו המקצועית החל בשדה החינוך הבלתי פורמלי בתור רכז הדרכה ארצי ובתור מזכ”ל תנועת הנוער “המחנות העולים”. בהמשך דרכו עבר לעולם החינוך הפורמלי ושימש מחנך ומורה להיסטוריה ולאזרחות בתיכון האזורי גבעת ברנר. את הניסיון שצבר בעבודה במוסדות חינוך משני הסוגים ניתב לעבודתו בשדה הכשרת המורים, תחילה בתור מרצה וסגן מנהל במכון כרם לחינוך הומניסטי-יהודי, ולאחר מכן בכהונתו בתפקיד ראש החוג לחינוך ובתפקיד דיקן פיתוח פדגוגי במכללת סמינר הקיבוצים. פרסומיו עוסקים במדיניות חינוך ובהכשרת מורים, פדגוגיות חדשניות, חינוך פרוגרסיבי, פדגוגיה לא פורמלית וחינוך לדמוקרטיה ולצדק חברתי.
בין פרסומיו שני ספרים שערך:
“כן בבית ספרנו: מאמרים על חינוך פוליטי” בהוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופת. (2014).
“שינוי ושיפור במערכות חינוך” בהוצאת מכון ברנקו וייס ואבני ראשה (ביחד עם גל פישר, 2010).
עירית לביא, בעלת תואר שלישי בחינוך מתמטי מאוניברסיטת חיפה. עוסקת בהכשרת מורים למתמטיקה במכללת אורנים. במקביל, עוסקת במחקר המתמקד בניתוח השיח המתמטי בשיעורי מתמטיקה (אצל ילדים צעירים, בבית הספר ובתוכניות להכשרת מורים) כדי ללמוד על תהליכי למידת מתמטיקה והוראתה. בעבר היתה מורה ומדריכת מורים למתמטיקה, ומחנכת בבית הספר היסודי. שותפה להובלת מחקר במסגרת פרויקט המרא”ה (הערכת מעצבת – רואים את התמונה) סביבה להערכה מעצבת במתמטיקה בין היתר בבתי הספר היסודיים. בעבר, ניהלה את המעבדה לחשבון של אוניברסיטת חיפה ואת מרכז המורים הארצי למתמטיקה בחינוך היסודי.