שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

לצאת מהקופסה עם נייר ומספרים

איך מפתחים את יכולת הויזואליציה אצל תלמידים על מנת לקדם תפיסה חזותית במישור.
icon-degrees
icon-price
long course
10
video play

שלב יישומי עבור גמול השתלמות באופן מקוון

השלב היישומי של הקורסים המקנה לגמול פתוח עבורכם החל מה – 01.12.22
המעוניינים לעבור לשלב היישומי מוזמנים להירשם בסיום פרק הלמידה.
הרישום ייסגר בתאריך 1.3.23
שימו לב –

  • כל חלק יישומי והגשת מטלה מקנה 10 שעות לצבירה לגמול.
  • כדי להיות זכאים לגמול עליכם להשלים לפחות שלושה קורסי מיקרו (30 שעות), בציון של 80 ומעלה בכל אחד מהקורסים בשנה זו, תשפ”ג.
    את העבודה בקורס יש להגיש לא יאוחר מ 16.4.23

ניתן לצבור את הקורסים לגמול עד סוף שנת תשפ”ג.

שימו לב ! השנה , בניגוד לשנים קודמות , השלב היישומי ילווה במנחה צמוד שיעמוד  לעזרתכם הן באמצעות קבוצת וואטסאפ, אליו תשויכו לאחר ההרשמה, הן במפגשי זום למענה על שאלות וכמובן בפורום המופיע במרחב הלמידה של סביבת ה MOODLE.
הקישורים ייפורסמו על ידי המרצה בקבוצה ובסביבת הלמידה . 

מידע מפורט ולשאלות אודות החלק היישומי בקורסי המיקרו לחץ כאן 

  • ביסוס ידע בנושא טרנספורמציות וסימטריה.
  • הרחבת ידע על דרכי הוראה קונסטרוקטיביסטיות ופיתוח לומד פעיל.
  • פיתוח תפיסה חזותית במישור.
  • הרחבת הידע הדידקטי על הוראת סימטריה, מקבילות ומאונכות ומצולעים.

החשיבה הויזואלית היא היכולת לראות בדימיון את מה שאנחנו יכולים לראות בעיניים. תלמיד שהיכולת הזו אינה מפותחת אצלו דיה יתקשה לאבחן סיטואציות שונות בצורה אינטואיטיבית כמו למשל, ששלושה מלבנים שסובבו על צירם הינם זהים למרות שהם מונחים בצורה שונה במרחב. אותו תלמיד יתקשה בהמשך גם לאבחן שהמלבנים האלה מורכבים משני משולשים זהים ובהמשך הדרך יתקשה גם בחישוב שטחים באמצעות משולשים.

כדי שתלמידים יוכלו ללמוד כיצד לדמיין את התנועה לפני שהיא נעשית בפועל, יש לספק להם התנסויות מתאימות. בקורס זה נחשף למגוון פעילויות המקדמות חשיבה כמותית באמצעות פיתוח ויזאליזציה אצל התלמידים.

  • :
  • :
  • :
    עצמאי
  • :
    01/07/2023
  • :
    10
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק