שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

בנעליים שלי, בנעליים שלו

איך ליצור פעילות מבוססת שיח על מנת לצמצם את הפער בין תוכן הטקסט לעולם הילד
icon-degrees
קורס
icon-price
חינם
long course
1 שעות בשבוע
קורס VOD
קורס VOD
video play

גמול השתלמות באופן מקוון

קורס זה זמין ופתוח ללמידה בלבד (הקורס אינו כולל חלק יישומי וצבירת גמול השתלמות באופן מקוון)

מה נלמד?

  • יצירת פעילות המקרבת בין התוכן הטקסט לעולם הילד
  • יצירת פעילות מבוססת שיח

תיאור ארוך

אחד התפקידים המרכזיים שלנו כמורים בתחומים רבי-המלל הוא לגשר. בנושאים כמו תנ”ך, היסטוריה וספרות, הרבה פעמים אנחנו מגלים שיש פער בין התוכן לבין הקוראים: אנחנו חיים בישראל של 2020, אנחנו לא יודעים איך זה לחיות בחצר המלך שלמה, או איך זה להיות עובד מפעל אנגלי במהפכה התעשייתית… פערים כאלה יכולים להקשות על התלמידים להתחבר לתוכן. שאלנו את עצמנו, ממה בדיוק נובע הפער הזה ואיך נוכל לפתור אותו? התשובה לכך היא – הזדהות. כדי שהתלמידים יבינו לעומק מדוע במשפט שלמה הוא החליט כך ולא אחרת, עליהם להיכנס לנעליים שלו. דרישה זו אולי נשמעת מובנת מאליה, אבל האמת היא שהזדהות היא מיומנות מנטלית, רגשית ואינטלקטואלית מורכבת, שדורשת אימון. בקורס הזה נכיר פרקטיקה שעוזרת לתלמידים להתאמן בדיוק על זה. הפרקטיקה משתמשת בשאלות מנחות כדי לעזור לתלמידים להזדהות עם הדמויות שהם לומדים עליהן, ולהבין את ההבדלים ביניהם לבין הדמויות – אבל גם את קווי הדימיון. למעשה, הפרקטיקה מצמצמת את הפער בין התלמידים לבין התוכן – ועוזרת להם להעמיק את ההבנה שלהם.

  • מוסד ראשי
    מוסד ראשי:
  • מחיר
    מחיר:
    חינם
  • קצב למידה
    קצב למידה:
    עצמי
  • תאריך סיום
    תאריך סיום:
    01/07/2023
  • אורך הקורס
    אורך הקורס:
    1 שעות בשבוע
  • שפת הקורס
    שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות
    שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה
    תעודה:
    אין תעודה
  • קרדיט אקדמי
    קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • חלק מתוכניות הלימוד
    חלק מתוכניות הלימוד:
  • ידע קודם
    ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה
לינקדאין
פייסבוק