Start Date

Course is open

Price

Free

הרישום לשלב היישומי של הקורס סגור כעת, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.

עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה. 

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • מהי החשיבות של תרגול בשיעור מבחינה נוירולוגית, לימודית ורגשית?
  • כיצד לבנות תרגול המאפשר לכל תלמידי הכיתה להפיק ערך מלמידה עצמאית?
  • כיצד לנהל נכון את זמן התרגול בשיעור כך שתוכלו לתת מענה אישי למגוון רחב של תלמידים בשיעור אחד.

 

Description:

המוקד העיקרי של הקורס יעסוק בגיוס תלמידים ללמידה פעילה ומשמעותית בשיעור. תלמיד פעיל הוא תלמיד אפקטיבי, השיעור משמעותי עבורו, הידע נשמר לאורך זמן יותר והמורה מרגיש שההוראה שלו אפקטיבית יותר. למידה פעילה מחזקת תחושת מסוגלות אצל התלמיד, מאפשרת חוויות הצלחה ופיתוח מיומנות לומד עצמאי. כשזה קורה, השיעור הופך להיות חוויה מהנה גם עבור המורה וגם עבור התלמידים שלו. הפעלה חכמה של התלמידים דורשת מיומנות ייחודית. התלמידים מגיעים עם רקע שונה זה מזה, עם יכולות שונות, חלקם אקטיבים יותר וחלקם פסיביים יותר. כיצד נבנה למידה פעילה שנוכל לוודא כי היא אכן מקדמת את הלמידה? בכך נעסוק בקורס הנוכחי.

The course is open. Registration is open

Other courses that may interest you

In CampusIL you can find dozens of courses in various subjects: