Start Date

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם שאלות עמ”ר המכוונות ללמידה משמעותית היכרות והתנסות
    עם סוגי שאלות מעורבות היוצרות.
  • חיבור בין התלמיד לחומר הנלמד ומכוונות ללמידה פעילה.
  • יישום שאלות מעורבות על טקסטים מקראיים בשיעור תנ”ך.

Description:

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מלמדים בכיתה סיפור תנ"כי כאשר נדמה שבמקרה הטוב ארבעה או חמישה לומדים מקשיבים? וכמה פעמים היה נדמה לכם שרוב הזמן בשיעור עובר על הערות משמעת וסדר? יצירת מוטיבציה ולמידה פעילה – קוגניטיבית ורגשית - אצל הלומדים בשיעורי מקרא, היא משימה לא פשוטה. לא תמיד נתקל התלמיד בנושאים רלוונטיים לחייו או במנעד שאלות רחב המסוגלות להוביל אותו לשיח מעורב וללמידה בעלת ערך.

The course is open. Registration is open