Start Date

Course is open

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ”א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)


מה שתלמדו:

  • הכרת התכונות של הטקסט העיוני והבנת תרומתן לתהליכי הבנה וזכירה של טקסטים לימודיים.
  • התנסות בתכנון ובהוראה של פעילות שנועדה לקדם הבנה מטקסטים לימודיים.
  • הערכת פעילויות שנועדו לקדם הבנה מטקסטים לימודיים.

Description:

תלמידים רבים מתקשים לקרוא טקסטים עיוניים-לימודיים בבית הספר, מיומנות הכרחית במצבי למידה. בין היתר הם מתקשים לאתר מידע רלוונטי, לזכור מה קראו, וכן להבין את הרעיון המרכזי. המטרה של הקורס היא לצייד את המורים בכלי שיעזור לתלמידים להתמודד עם קשיים אלה ולהם- לשלוט בכלי. פיתוח מודעות למבנה הטקסט עצמו יכול לשפר את תהליכי ההבנה, בעיקר בקרב תלמידים שקשה להם.

The course is open. Registration is open

Other courses that may interest you

In CampusIL you can find dozens of courses in various subjects: