Start Date

02/10/2019

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)
קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • ביסוס ידע בנושא טרנספורמציות וסימטריה.
  • הרחבת ידע על דרכי הוראה קונסטרוקטיביסטיות ופיתוח לומד פעיל.
  • פיתוח תפיסה חזותית במישור.
  • הרחבת הידע הדידקטי על הוראת סימטריה, מקבילות ומאונכות ומצולעים.

Description:

החשיבה הויזואלית היא היכולת לראות בדימיון את מה שאנחנו יכולים לראות בעיניים. תלמיד שהיכולת הזו אינה מפותחת אצלו דיה יתקשה לאבחן סיטואציות שונות בצורה אינטואיטיבית כמו למשל, ששלושה מלבנים שסובבו על צירם הינם זהים למרות שהם מונחים בצורה שונה במרחב. אותו תלמיד יתקשה בהמשך גם לאבחן שהמלבנים האלה מורכבים משני משולשים זהים ובהמשך הדרך יתקשה גם בחישוב שטחים באמצעות משולשים.

כדי שתלמידים יוכלו ללמוד כיצד לדמיין את התנועה לפני שהיא נעשית בפועל, יש לספק להם התנסויות מתאימות. בקורס זה נחשף למגוון פעילויות המקדמות חשיבה כמותית באמצעות פיתוח ויזאליזציה אצל התלמידים.

The course is open. Registration is open