תאריך התחלה

הקורס פתוח

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

מה שתלמדו:

  • מהי החשיבות של תרגול בשיעור מבחינה נוירולוגית, לימודית ורגשית?
  • כיצד לבנות תרגול המאפשר לכל תלמידי הכיתה להפיק ערך מלמידה עצמאית?
  • כיצד לנהל נכון את זמן התרגול בשיעור כך שתוכלו לתת מענה אישי למגוון רחב של תלמידים בשיעור אחד.

תיאור:

המוקד העיקרי של הקורס יעסוק בגיוס תלמידים ללמידה פעילה ומשמעותית בשיעור. תלמיד פעיל הוא תלמיד אפקטיבי, השיעור משמעותי עבורו, הידע נשמר לאורך זמן יותר והמורה מרגיש שההוראה שלו אפקטיבית יותר. למידה פעילה מחזקת תחושת מסוגלות אצל התלמיד, מאפשרת חוויות הצלחה ופיתוח מיומנות לומד עצמאי. כשזה קורה, השיעור הופך להיות חוויה מהנה גם עבור המורה וגם עבור התלמידים שלו. הפעלה חכמה של התלמידים דורשת מיומנות ייחודית. התלמידים מגיעים עם רקע שונה זה מזה, עם יכולות שונות, חלקם אקטיבים יותר וחלקם פסיביים יותר. כיצד נבנה למידה פעילה שנוכל לוודא כי היא אכן מקדמת את הלמידה? בכך נעסוק בקורס הנוכחי.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: