תאריך התחלה

הקורס פתוח

מחיר

חינם

משך הקורס

5 hours

What we learn:

• Customer Service Foundations
• Customer Service: Problem Solving and Troubleshooting
• Building Rapport with Customers
• Customer Service: Call Control Strategies
• Customer Service: Handling Abusive Customers
• Positive Conversations with Challenging Customers
• De-Escalating Intense Situations
• Customer Service: Serve Customers Through Chat and Text

חלק מהפעילויות ו/או הטבות ו/או קישוריות המופיעות בדף זה הן פרי יוזמות גופים חיצוניים למשרד הדיגיטל הלאומי והמשרד אינו נושא באחריות ו/או מפקח על תכניהן והן מפורסמות כשירות לציבור ובאחריות הגוף החיצוני.
גופים המעוניינים להציע תכנים שהינם ללא עלות לרווחת ציבור הלומדים מוזמנים לפנות למייל: info@campus.gov.il
המשרד שומר לעצמו את שיקול הדעת המלא באם לאשר את העלאת התכנים.אנו עושים את מיטב המאמצים לפעול בהתאם להוראות הדין ובכלל זה מכבדים זכויות יוצרים וכן את האיסור על פגיעה בפרטיות. היה וזיהיתם בתכנים המועלים לאתר כי בשוגג נעשה שימוש בתצלום, ביצירה וכיו"ב שאינו עולה בקנה אחד עם האמור לעיל, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש.
* הקורס יהיה פעיל באתר רק לתקופת החירום בה אנו מצויים

תיאור:

Discover how to provide great customer service and make your customers feel heard. Develop and sustain great relationships, even when customers get abusive or unruly. Learn skills to listen to customer needs, build rapport with those you're helping, and turn challenging customers into true allies.

מעבר לקורס במערכת חיצונית. נדרשת הרשמה נוספת

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: