תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • יצירת שיח מקרב עם ילד/ה בסיכון.
  • איתור וקביעת יעד להתקדמות ועשייה חיובית.
  • בניית תוכנית התקדמות אישית משותפת וביצועה.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

האם יש בכיתתכם, ילד/ה שאינו מתפקד/ת ושעד כה לא מצאתם דרך להגיע אליו/ה? וכל כמה שניסיתם נתקלתם בחומות של הימנעות ואי אמון? ילד/ה זה נמצא במצב של ניתוק סיכון.
ככל שישהה באי- עשייה והתנגדות זמן ארוך, כך יתרחק מקבוצת השווים ומהתקדמות ביחס לעצמו ולסובבים אותו.
במהלך קורס זה, נתמקד ביצירת קשר אישי קרוב עם הילד/ה ונתנסה בצעדים ראשונים בבניית תכנית התקדמות משותפת, כזו שיוצרת אמון, שותפות והתקרבות, ושבאמת עובדת.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: