תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • יצירת שיח מקרב עם ילד/ה בסיכון.
  • איתור וקביעת יעד להתקדמות ועשייה חיובית.
  • בניית תוכנית התקדמות אישית משותפת וביצועה.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

האם יש בכיתתכם, ילד/ה שאינו מתפקד/ת ושעד כה לא מצאתם דרך להגיע אליו/ה? וכל כמה שניסיתם נתקלתם בחומות של הימנעות ואי אמון? ילד/ה זה נמצא במצב של ניתוק סיכון.
ככל שישהה באי- עשייה והתנגדות זמן ארוך, כך יתרחק מקבוצת השווים ומהתקדמות ביחס לעצמו ולסובבים אותו.
במהלך קורס זה, נתמקד ביצירת קשר אישי קרוב עם הילד/ה ונתנסה בצעדים ראשונים בבניית תכנית התקדמות משותפת, כזו שיוצרת אמון, שותפות והתקרבות, ושבאמת עובדת.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה