תאריך התחלה

03/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

מטרת הקורס היא להציע אלטרנטיבה חדשה לדרך המסורתית לבדיקת אוצר המילים באנגלית, אשר לעתים קרובות נתפשת ע"י התלמידים כמלחיצה. תלמדו כיצד ליצור פעילות פשוטה באופן מקוון, אשר מאפשרת הנחיה מיטבית בכיתה, ומעקב חכם אחר התקדמות התלמידים.

בסוף הקורס תרכשו לעצמכם מיומנות חשובה ועדכנית, שתסייע לכם למקסם את תהליכי הלימוד והאחזור של אוצר המילים, ובנוסף להגביר את המוטיבציה בקרב התלמידים.

תיאור:

תהליכי האחזור והשליפה של אוצר המילים משתנים מילד לילד. הן מבחינת היעילות והן מבחינת קצב ההפנמה. במקרים רבים, התלמידים נחשפים למילה הכתובה רק כשהם מעתיקים את אשר כתב המורה על הלוח או בזמן ההכתבות, אשר בלשון המעטה אינן אהודות על התלמידים ועל פי רוב מאיימות עליהם...

בכדי לשפר את חוויית הלמידה של אוצר המילים, התלמידים חייבים לפגוש את המילה הכתובה לעתים תכופות יותר ובדרך מהנה יותר. הקורס הזה מציע פתרון מעשי שיאפשר לכם לשפר את דרך הלימוד של אוצר המילים ואת היכולת לעקוב אחרי תלמידיכם, תוך שימוש בטכנולוגיה חכמה, עדכנית ומהנה מאוד.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה