תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)


מה שתלמדו:

  • היכרות עם הגדרת המושג "מלה מנחה".
  • היכרות עם תרומת המלה המנחה להבנת משמעות הטקסט המקראי.
  • התנסות בהוראת שלבי הפעולה של מלה מנחה להבנת רעיון מרכזי בטקסט מקראי.

תיאור:

לעיתים, התלמיד מתקשה לאתר בסיפורי המקרא את המסר שהמחבר 'שתל' בפסוקים, כך שלפעמים התלמיד יוצא מהשיעור עם הבנה טובה של העלילה והדמויות אך עם קושי בהבנת רעיון מרכזי הטמון בו. חוסר היכרות של התלמיד עם כלים לניתוח טקסט מקראי (גם בגילאי היסודי) מביאים באופן ישיר לחוסר הבנה ולבלבול. לפעמים קשה למורה לתנ"ך להביא את התלמידים להבנת רעיון מרכזי של הטקסט המקראי. בקורס זה נלמד להשתמש בפרקטיקה של 'מלה מנחה' כאמצעי לזיהוי רעיון מרכזי בסיפור.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: