תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם שאלות עמ"ר המכוונות ללמידה משמעותית היכרות והתנסות
    עם סוגי שאלות מעורבות היוצרות.
  • חיבור בין התלמיד לחומר הנלמד ומכוונות ללמידה פעילה.
  • יישום שאלות מעורבות על טקסטים מקראיים בשיעור תנ"ך.

תיאור:

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מלמדים בכיתה סיפור תנ"כי כאשר נדמה שבמקרה הטוב ארבעה או חמישה לומדים מקשיבים? וכמה פעמים היה נדמה לכם שרוב הזמן בשיעור עובר על הערות משמעת וסדר? יצירת מוטיבציה ולמידה פעילה – קוגניטיבית ורגשית - אצל הלומדים בשיעורי מקרא, היא משימה לא פשוטה. לא תמיד נתקל התלמיד בנושאים רלוונטיים לחייו או במנעד שאלות רחב המסוגלות להוביל אותו לשיח מעורב וללמידה בעלת ערך.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: