תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • נכיר את הכלי לניתוח תפקודי למטרת תצפית ונתנסה בו.
  • נאתר את הסיבות הסביבתיות להתנהגות המאתגרת של התלמיד.
  • נבחר דרכי פעולה יעילות להתמודדות עם ההתנהגות המאתגרת של התלמיד בבית הספר.

תיאור:

התחום המדעי, ניתוח יישומי של התנהגות מתייחס לסביבת המתנהג ולאינטראקציות של המתנהג עם סביבתו כגורם המשמעותי להתנהגות מהווה בסיס לקורס זה.

במהלך הקורס נפגוש מספר תיאורי מקרה מסביבת בית הספר ונלמד לנתח את הסיבות להתנהגות, נבחין בין סיבות להתנהגות מאתגרת אשר נמצאות בשליטה ישירה לבין סיבות להנמצאות בשליטה עקיפה.

בשלב הראשון נתמקד בחשיבות הסביבה בהתייחס להתנהגויות מאתגרות, בהמשך נכיר כלי לתצפית שמטרתו איתור סיבות להתנהגות התלמיד המאתגר.

איתור הסיבות יאפשר למורה לבחור דרכי פעולה יעילות לעבודה עם התלמיד.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: