תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • ביסוס והרחבת ידע אודות שאילת שאלות תלמידים כאמצעי להנעת תהליכי למידה.
  • היכרות עם פרקטיקות לעידוד שאילת שאלות מניעות למידה.
  • התנסות בתכנון, יישום ותיעוד של אחת הפרקטיקות בכיתה.

תיאור:

תלמידים שואלים מעט שאלות באופן יחסי לחשיבותן ללמידה, ועוד פחות כשמדובר בשאלות שתכליתן הרחבת הידע, חקר והבנה מעמיקה ומקיפה של תופעה. מספרן המועט של השאלות בא לידי ביטוי הן לגבי שאלות ברמת חשיבה גבוהה והן לגבי שאלות פשוטות יותר. כמו כן, השאלות הולכות ומתמעטות ככל שגיל התלמידים עולה ובהתאמה גם מידת העניין וסקרנותם הטבעית.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה