תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • חיזוק תחושת השייכות של תלמידים למסגרת השיעור.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

האם יש לכם תלמיד אשר מתקשה לעמוד בקצב של הכיתה, שלעולם אינו משתתף בשיעור וכל הזמן רק מפריע במקום ללמוד?
בקורס זה נלמד כיצד לחזק את תחושת השייכות של התלמיד באמצעות עקרונות פדגוגיים שיבואו לידי ביטוי במהלך השיעור עצמו, באופן שיאפשר לתלמיד לחזק את תחושת המסוגלות הלימודית שלו, ולנו להעביר שיעור בקלות, בהנאה ובשיתוף פעולה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה