תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • הכרת כלי ישים וידידותי להכרות רחבה עם ילד/ה בסיכון.
  • התנסות בשימוש בכלי / השאלון להיכרות רב מימדית.
  • התמקצעות בהסתכלות ובאיתור הצרכים המגוונים לילד/ה בסיכון.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

בקורס זה נבחר ילד בסיכון הלומד בכיתתנו - את אותו ילד שגורם לנו תחושות של תסכול, כעס וחוסר-אונים - ונלמד להכיר את עולמו באופן רב-ממדי.
לצורך כך אנו נמלא שאלון היכרות מקיף, ניצור סיפור המסופר מנקודת מבטו של הילד, ונמצא נקודת חיבור משותפת שתגשר בין עולמו לעולמנו.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: