תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • להבחין בין סוגי משוב המקדמים שיח פדגוגי ולהכיר את תרומתם הייחודית לשיח.
  • להתנסות בהתאמת סוגי משוב שונים במהלך מפגש הדרכה לצורך מענה על צרכים ייחודיים הנוגעים לשיח, לאינטראקציה ולהבניית הידע השיתופית.
  • לשתף וללמוד מהתנסויות של עמיתים בכל הנוגע לזיהוי צרכים, שימוש בסוגי המשוב לצורך מתן מענה ואיכות האפקט בשטח.

תיאור:

מערכת החינוך רואה בהדרכה אמצעי חשוב לקידום איכות ההוראה.
חלק ניכר מההדרכה מבוסס על השיח שבין המדריך לבין המורים המודרכים.
אחד האתגרים בהדרכה הוא יצירת שיח פורה בין השותפים במפגשי ההדרכה במטרה לייצר תהליכי הדרכה עשירים ורלוונטיים.
בקורס שלפנינו נלמד על סוגי משוב שונים המקדמים שיח פדגוגי הדרכתי ונעמיק בחשיבותם, מאפייניהם והשפעותיהם על הממד הערכי והלימודי. כל זאת במטרה לעורר שיח פורה ומקדם במפגשי הדרכה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה