תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם עולם הצרכים הרגשיים של מתבגרים כבסיס ליצירת מוטיבציה לפעולה.
  • פיתוח כשירות של מתן חיזוק חיובי ריגשי מותאם ואפקטיבי לתלמיד.
  • התנסות בכלים הנלמדים בקורס ובדיקת האפקטיביות שלהם הלכה למעשה.

תיאור:

בתוך מציאות חיים שיש בה שפע של גירויים, מידע זמין ואינסופי ברשתות, קצב מהיר של תקשורת וסיפוק צרכים מיידי. אנו, הצוותים החינוכיים, מבקשים לכנס את המתבגרים לתוך שיעור בכיתה ולתהליך מתמשך של התמודדות עם אתגרים לימודיים.
בקורס זה נעסוק בכשירות של ""מתן חיזוקים חיוביים רגשיים מותאמים לגיל התבגרות"", במטרה לסייע לצוותים להצליח במשימתם.
הקורס מבוסס על ניסיון שמראה ששימוש בכשירות זו בכיתה מסייע בהגברת המוטיבציה של המתבגרים ללמידה ובהידוק הקשר שבין התלמידים למוריהם.
כרקע ללמידת הכשירות נדון בדינמיקה של גיל ההתבגרות ובמאפיינים של גיל זה. אנו מזמינים אתכם ללמידה משמעותית ויישום פורה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה