תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • הכרות עם מודל גש"ם (גיוון, שטף ומקוריות) לעידוד חשיבה יצירתית
  • תיווך עקרונות תהליך החשיבה היצירתי (גש"ם) לתלמידים.
  • התנסות בניסוח משימות שמעודדות.
  • חשיבה יצירתית בתחום הדעת.

תיאור:

האתגרים החינוכיים של המורים עליהם הפרקטיקה נותנת מענה: הפדגוגיה המעשית שלנו בכיתה אינה עולה בקנה אחד עם ההבנה כי טיפוח היצירתיות הוא יעד חשוב בכל תחום דעת. אנו לא יודעים כיצד להנחות את תלמידינו לפתח חשיבה יצירתית. אנו לא מצליחים לייצר מספיק הזדמנויות במסגרת בית הספר שיאפשרו לתלמידים להתמודד עם שאלות שמאתגרות, מתרגלות ומשכללות את החשיבה היצירתית שלהם.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: