תאריך התחלה

02/10/2019

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)
קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • הבנת תפקידו של השיח ושל משוב המורה בתהליך הלמידה בכיתה.
  • פיתוח כלים דידקטיים לקידום השיח הדבור בכיתה.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

בכל שיעור מתקיים שיח כיתתי בין המורה לתלמידים סביב הנושא הנלמד, אך לעיתים תלמידים מרגישים שהם אבודים בשיח הזה. במצב כזה, תהליך הלמידה של התלמידים נפגע ואין הם מפיקים את המירב שהיו יכולים אילו רק היו מקבלים הכוונה כלשהי במהלך השיח. ההכוונה הטובה ביותר במצב כזה היא באמצעות משוב מעצב שוטף, המסייע לתלמידים לנווט בתוך השיח הלימודי. בקורס זה תתנסו בניהול שיח איכותי בכיתה ובקבוצה קטנה בדגש על משוב לדברי התלמידים במהלך שיח לימודי.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה