תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם עולם הצרכים הרגשיים של מורים ולתלמידים כבסיס להנעה לפעולה.
  • פיתוח כשירות של מתן חיזוק חיובי ריגשי מותאמת ואפקטיבית לכל תלמיד.
  • התנסות בכלים הנלמדים בקורס ובדיקת האפקטיביות שלהם הלכה למעשה.

תיאור:

מדי שיעור אנו מזמינים את תלמידינו לתהליך של למידה והתפתחות. אנו מבקשים להניע את התלמידים להצטרף לתהליך, להיות שותפים סקרנים ובעלי עניין.
בפועל, אנו נתקלים פעמים רבות בהתנהגויות בלתי רצויות אשר פוגעות בלמידה האישית והכיתתית כמו: הפרעות למיניהן, חוסר התעניינות, חוסר שיתוף פעולה, עיסוק בדברים שאינם מעניין השיעור וכדומה.
בקורס זה נלמד כלי שיסייע לנו בהגברת המוטיבציה של התלמידים, בהגברת שכיחותן של התנהגויות למידה רצויות בשיעור וביצירת אקלים כיתתי נעים ותומך.
בהצלחה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה