תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם עולם הצרכים הרגשיים של מורים ולתלמידים כבסיס להנעה לפעולה.
  • פיתוח כשירות של מתן חיזוק חיובי ריגשי מותאמת ואפקטיבית לכל תלמיד.
  • התנסות בכלים הנלמדים בקורס ובדיקת האפקטיביות שלהם הלכה למעשה.

תיאור:

מדי שיעור אנו מזמינים את תלמידינו לתהליך של למידה והתפתחות. אנו מבקשים להניע את התלמידים להצטרף לתהליך, להיות שותפים סקרנים ובעלי עניין.
בפועל, אנו נתקלים פעמים רבות בהתנהגויות בלתי רצויות אשר פוגעות בלמידה האישית והכיתתית כמו: הפרעות למיניהן, חוסר התעניינות, חוסר שיתוף פעולה, עיסוק בדברים שאינם מעניין השיעור וכדומה.
בקורס זה נלמד כלי שיסייע לנו בהגברת המוטיבציה של התלמידים, בהגברת שכיחותן של התנהגויות למידה רצויות בשיעור וביצירת אקלים כיתתי נעים ותומך.
בהצלחה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: