תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • הכרת מתודת הלמידה בחברותא לקידום שיח והבנת הנקרא.
  • הכרת היתרונות הדידקטיים והפסיכופדגוגיים של למידה למידה בחברותא.
  • קידום למידה מותאמת לכיתה הטרוגנית.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

תיאור:

קורס זה עוסק בשילוב הלמידה בחברותא במהלך שיעורי עברית בכיתה כאשר במרכז השיעור עומדת יצירה ספרותית. במסגרת הקורס נלמד מהי למידה בחברותא; נכיר את הערך של למידה בחברותא לעידוד השיח והאינטראקציה בין התלמידים, לפיתוח החשיבה והאוריינות. נראה כיצד הלמידה בחברותא תורמת לפיתוח האישי והבינאישי ומאפשרת מרחב למידה מותאם ללומדים בעלי מגוון צרכים; בקורס יוצג דגם הוראה העוסק ביצירה הספרותית "הפרוטה" של עגנון, המשלב למידה בחברותא בכיתה הטרוגנית.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה