תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)


מה שתלמדו:

  • היכרות עם דרכים ליצירת דימוי עשיר וגמיש של מרובעים והבנת הקשרים ביניהם.
  • התנסות בפעילויות המחזקות את הקשרים בין דימוי ויזואלי לבין חקירה אנליטית של המרובעים.
  • יצירת מודעות לקשיים של תלמידים בהוראת נושא המרובעים והיכרות עם דרכים להתמודד עם קשיים אלה.
  • היכרות עם אמצעי המחשה שונים.
  • התנסות ביחידת הוראה המיישמת את הרעיונות הנ"ל.

תיאור:

המרכיב הוויזואלי בגיאומטריה הוא מאד דומיננטי ולעתים מתרחש נתק בינו לבין המרכיב האנליטי, הכולל למשל את ההגדרות, החקירה והקשרים. נתק כזה גורם לכך שדימוי של מושגים גיאומטריים הוא לעתים קרובות שגוי או מוגבל. בקורס זה נתמקד במשפחת המרובעים ונכיר דרכים ליצירת דימוי עשיר וגמיש של סוגי המרובעים ולהבנת הקשרים ביניהם באמצעות חיזוק הקשר בין דימוי ויזואלי לבין חקירה אנליטית. במהלך הלמידה נביא דוגמאות לפעילויות שניתן לשלב בשיעורי המתמטיקה.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: