תאריך התחלה

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ"א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • להבין את החשיבות של ניתוח מקורות בשיתוף עם הלומדים בתרבות יהודית-ישראלית.
  • להכיר שני שלבים מובנים לניתוח מקורות יהודיים ישראליים.
  • להתנסות בתכנון ויישום של שלבי הניתוח בכיתה תוך זיהוי אתגרים והצלחות.

תיאור:

במקצוע תרבות יהודית-ישראלית ההוראה היא בזיקה למקורות מתוך התרבות שלנו - אם זו משנה, סיפור חז""ל, מדרש או שיר עברי.
הוראת המקורות היא משימה לא פשוטה ואחת הסיבות לכך היא שלומדים רבים מרגישים עומס ורתיעה ממקורות אלה – השפה מאד רחוקה מהם, המילים אינן ברורות ומבנה הטקסט לעיתים ללא הקשר הגיוני.
אלו, מקשים על הבנת הטקסט והמשמעות שלו ויוצרים ריחוק של הלומדים.
בקורס זה נלמד על שלבי ניתוח מובנים שאפשר לבצע ביחד עם הלומדים בכיתה באופן שמקדם את הבנת הטקסט והמשמעות שלו.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

קורסים נוספים שיכולים לעניין אותך

בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: