תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)


מה שתלמדו:

  • התנסות של המורים המשתלמים בפעילויות המקדמות חשיבה יצירתית בפתרון בעיות בטכנולוגיה.
  • התמודדות עם מצבי אי וודאות ועידוד התלמידים לחשיבה יצירתית.
  • הקניית אסטרטגיות של שאילת שאלות מאתגרות ופוריות לצורך חשיבה יצירתית ולא שגרתיות.

תיאור:

מחקרים (גרדנר, 1995; מיודוסר, 1998; קילים, 2014) מלמדים אותנו כי היצירתיות של התלמידים פוחתת עם השנים.
אנחנו המורים חוששים לעתים להביא לכיתה פעילות המעודדת יצירתיות כיוון שההתמודדות עם מגוון רעיונות ועם תשובות לא שגרתיות אינה פשוטה עבורנו ומלווה לא אחת בתחושות של חששות ואי וודאות.
הקורס יעסוק בפיתוח חשיבה יצירתית במדע וטכנולוגיה, במתן אפשרות לספק מענה לאתגרים המלווים חשיבה יצירתית פורצת גבולות בכיתה.
כל תשובה – מתקבלת, גם היא לא שגרתית ובאה מנקודת מבט בלתי מובנת.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה