תאריך התחלה

02/10/2019

קורס זה פותח עבור משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת 'מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!'.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • היכרות עם תהליך התיכון ההנדסי פתרון בעיה הנדסית.
  • היכרות עם אסטרטגיות להעלאת מגוון גדול ככל הניתן לרעיונות לפתרון בעיה הנדסית.
  • שיתוף פעולה ועבודת צוות.

תיאור:

איך מעלים רעיון? מה עושים אתו? איך בוחרים פתרון אחד? אלו רק חלק מהשאלות שיכולות להתעורר בתהליך התיכון ההנדסי.
בקורס זה תלמדו כיצד ניתן לסייע לתלמידים להעלות רעיונות לפתרון בעיה הנדסית.
הקורס יעסוק בתחום התוכן נשימה ויציג בפני התלמידים והמורים אתגר מתחום ההנדסה הביורפואית. בדומה למהנדסים, התלמידים יתמודדו עם בעיה הנדסית ויפתרו את המשימה תוך איסוף מידע, העלאת רעיונות ובחירת הפתרון המועדף.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה