اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
اتصل بنا

كلية تلبيوت

عن كلية تلبيوت

4
دورات
10
المحاضرين

خذني إلى الدورات

على تلبيوت

تتيح مجموعة التخصصات المتخصصة لكل طالبة اختيار مجال المعرفة الأكاديمية الأقرب إلى قلبها، وحيث ستحقق إمكاناتها الشخصية.
يعد العمل العملي واسع النطاق بمثابة ركيزة مهمة في تدريب الطالب على التدريس، وبالتالي فإن مجموعات التخصص صغيرة وتتيح تدريبًا وثيقًا وعالي الجودة على يد معلمين تربويين ذوي خبرة.

يتم دمج طرق التدريس البديلة والحديثة في كل مجال من مجالات المعرفة بحيث يتم تعليم الطالب كيفية استخدامها بحكمة لمجموعات الطلاب المتنوعة في دولة إسرائيل.
إن تشكيل صورة الطالب كمعلم يعتمد على الاتجاه القائل بأن تعليم خريج الكلية يشمل مجالات الرأي العام إلى جانب التربية الأخلاقية ذات القيم التعددية والمشاركة الاجتماعية والتسامح المتبادل، والتي ستكون بمثابة قاسم مشترك لجميع أجزاء المجتمع. السكان.
وسيتم تدريب خريجة الكلية كمستهلكة حكيمة للثقافة، مع الفضول الفكري ومعرفة القراءة والكتابة والانفتاح لمواجهة تحديات العصر التي تواجه طلابها.
مرافقة خريجي الكليات في سنوات عملهم الأولى مع تقديم النصائح والمساعدة.
تتميز كلية تلفيوت بمناخ دافئ وداعم لكل طالبة، مما يسمح لها بإقامة اتصال مباشر وغير مباشر مع أعضاء هيئة التدريس حول أي موضوع.”

يشارك:

محاضرينا

ד”ר מירי שיינפלד

מרצה
كلية تلبيوت

מרצה בקורס ראש מרכז TEC, מכון מופ”ת ומרצה בתואר השני בטכנולוגיה בחינוך בסמינר הקיבוצים. עוסקת במחקר ובהוראה בתחומים הבאים: למידה שיתופיות, הוראה ולמידה מקוונת, עולמות וירטואליים וחינוך לרב-תרבותיות

ד”ר רינה ריינר

كلية تلبيوت

מרצה בקורס מרצה בכירה במכללה האקדמית תלפיות בחולון בתחומים של הוראת אנגלית כשפה שניה. וכתבה את התכנית לתואר שני במכללה בנושא “אנגלית כשפה בינלאומית” שכבר נכנס לשנתו השלישית היא מרצה גם בנושא של חינוך בחברה רבת תרבויות וחברה במרכז TEC. כתבה שלושה ספרים: עזות שבקדושה: תיאטרון נשים דתיות בישראל (2007) שזכה במלגת תרגום מטעם המרכז לחקר נשים יהודיות באונ’ ברנדייס. הגרסה המעודכנת באנגלית יצאה ב2011, כספר מקוון מטעם אוניברסיטת ברנדייס. ב2017 יצא ספרה השלישי כשניפגש אספר הכול: על מכתביה של ריינה דה פריס – ספיר 1945 -.1946. תואר ראשון: אונ’ בר אילן , החוג לאנגלית תואר שני: אונ’ תל אביב , החוג לתיאטרון תואר שלישי: אונ’ העברית : החוג לאנתרופולוגיה וסוציולוגיה. תחומי עניין והוראה: חינוך, רב תרבותיות תיאטרון ככלי חינוכי , הוראה יצירתית, ספרות אנגלית .

ד”ר נעמי יוספברג

מרצה
كلية تلبيوت

מרצה בקורס מרצה לפילוסופיה פוליטית ולפילוסופיה של החינוך במכללת סמינר הקיבצוים (בגמלאות).

ד”ר ענת רגב לדאני

מרצה
كلية تلبيوت

מרצה בקורס מדריכה פדגוגית, מרצה ומנחת סטאז’ במכללה האקדמית לחינוך, אוהלו. בעבר: רכזת הדרכה פדגוגית ורכזת תכנית המצוינים. מנחה השתלמויות מורים, במרכזים לפיתוח סגלי הוראה. מנהלת קורס בלמידה חוץ-כיתתית, הכשרת רכזי טיולים לבתי ספר, במסגרת תכנית המצוינים הארצית של המכללות האקדמיות להכשרת מורים. תואר ראשון: לימודי א”י והיסטוריה, כולל מורת-דרך, במכללת בית- ברל. תואר שני: תהליכים בחינוך, באוניברסיטה העברית, ירושלים. תחומי עניין והוראה: הכשרת מורים-דידקטיקה, מדידה והערכה בחינוך, לימודי א”י, חינוך לדמוקרטיה, מחוננות ומצוינות

ד”ר איילין חוטר

מרצה
كلية تلبيوت

ראש הפרוייקט: ד”ר איליין חוטר חלוצה בהוראה שיתופית משנת 1995. מרצה בכירה במכללת תלפיות בחולון בו היא מלמדת ומרכזת את התכנית לתואר שני בהוראת אנגלית כשפה בינלאומית. בשנת 2001 היא ארגנה והובילה בשיתוף את הכנס הבינלאומי הראשון המקוון למורי מורים. היא ייסדה בשיתוף את מרכז TEC (טכנולוגיה חינוך ושונות חברתית) בשנת 2005. כיום היא מובילה את הפדגוגיה החדשנית של המרכז והיא עומדת בראש צוות המפתח עולמות ווירטואלים . איליין נתנה הרצאות וסדנאות בכל היבשות בעולם והיא בוגרת פולברייט

ד”ר אילן נגר

מרצה
كلية تلبيوت

טכנו – פדגוג של הקורס. ד”ר למנהל ומדיניות החינוך, מרצה בחוג לחינוך במכללת חמדת הדרום, עוסק בתחום של שילוב התקשוב בהוראה משנת 1991. מדריך ומנחה משרד החינוך לתקשוב בהוראה, מעביר השתלמויות מורים ומורי מורים בתחומים שונים כולל תחומי היוזמה והחקר [מורה יוזם ומורה חוקר את עבודתו] במכללות להוראה ובמכון מופת. עוסק במחקר בתחומים הבאים: למידה שיתופית [קהילות למדיה וירטואליות], הוראה ולמידה מקוונת, רב תרבותיות

ד”ר אימאן נחאס

كلية تلبيوت

מרצה בקורס מרצה במכללה הערבית חיפה, ראש החוג לחינוך ורכזת אוריינות אקדמית במכללה בנוסף מדריכה פדגוגית בתחום החינוך המיוחד. סיימה את לימודי הדוקטורט באוניברסיטת ת”א בנושא העברה בין דורית של זכרון קולקטיבי ואת הפוסט דוקטורט במכון מופ”ת בנושא רב תרבותיות במכללות להכשרות מורים

ד”ר גולדשטיין אולז’ן

מרצה
كلية تلبيوت

מרצה בקורס ראש ביה”ס ללימודים מתקדמים וראש התכנית לתואר שני “חינוך בעידן טכנולוגיות מידע” במכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי בבאר-שבע. תחומי מחקר: שילוב טכנולוגיות מידע בחינוך ובהכשרת מורים, חקר רשתות חברתיות, אינטרנציונליזציה בהשכלה גבוהה, הערכת תכניות להכשרת מורים, שילוב הגישה של למידה מבוססת פרויקטים בהוראה ותהליכי הפצת חדשנות במוסדות חינוך. בין השנים 2007–2015 הובילה את רשת עמיתי מחקר שהתמקדה בהערכת היישום של התכנית הלאומית להתאמת המכללות לדרישות החינוך במאה ה-21.

ד”ר מנאל יזבק אבו אחמד

מרצה
كلية تلبيوت

מרצה בקורס מרצה ומדריכה פדגוגית בחוג לאנגלית במכללת סכנין, ניהלה יום TEC הבינלאומי השנתי המתוקשב במשך שנתיים , חברה במרכז TEC ומנהלת פרויקט ACCESS שמופעל ע”י השגרירות האמריקאית. היא מומחית בהוראת אסטרטגיות בסביבה רב תרבותית ויחסים בינלאומיים. במשך תשע שנים, היא מלמדת קורס מתוקשב משותף ״התיחסות לרב תרבותיות בכיתה״ בנושא רב תרבותיות ופתרון קונפלקטים בין סטודנטים ערבים במכללת סכנין וסטודנטים יהודיים במכללת דוד ילין בירושליים. היא גם מנהלת קורס TEC המתוקשב שנקרא ״מסע בין תרבויות באמצעות ספרות אנגלית״ יחד עם עוד ארבע מרצות ממכללות שונות בארץ. ד”ר יזבק- אבו אחמד היתה באונברסיטת מישגן, אן ארבר, במסגרת הפוסט דוקטור והיא מלמדת קורס מתוקשב משותף איתם תחת הכותרת ״הבנה גלובלית״. היא גם חברה בפרויקט ה TEMPUS הבינלאומי השישי שכותרתו “פיתוח והערכת תוכניות לימודים חדשות בנושא רב תרבותיות”, פרויקט ERASMUS CURE תחת הכותרת ״אזרחות פעילה״ ופרויקט ERASMUS SILICE תחת הכותרת ״פיתוח יוזמות חברתיות וכלכליות״ . ד”ר מנאל יזבק- אבו אחמד קיבלה שני מענקי מחקר ממכון מופת (2010/11, 2016/7) ומלגת פוסט דוקטרט מקרן פולבראיט. תחומי המחקר שלה הם: למידה שיתופית ורב תרבותיות בסביבות מתקדמות, הבנת האחר, שינוי עמדות.

ד”ר נעה שפירא

מרצה
كلية تلبيوت
מדריכה ומסייעת פדגוגית מנהלת תוכן ופיתוח בצוות אזרחות, חינוך אזרחי וחיים משותפים במרכז לטכנולוגיה חינוכית. אחראית על פיתוח תכנים דיגיטליים ועל קורסים של התפתחות מקצועית למורים, בנושאים כמו התמודדות עם גזענות, הגנה על זכויות האדם, טיפוח אמפתיה בין קבוצתית, וחיים משותפים בישראל. התזה בנושא: רב תרבותיות, דמוקרטיה ואלימות בבתי ספר בישראל. הדוקטורט בנושא: פיתוח אמפתיה בין קבוצתית בסביבת למידה מקוונת. בנוסף, מרצה במכללת אורנים בחוג למדעי החברה ובמכללת כנרת בחוג לחינוך וקהילה.
دعونا نشارك هذا
לינקדאין
פייסבוק

دوراتنا

0
اللغات
Arrow of the button
0
المؤسسات
Arrow of the button
0
أهداف التعلم
Arrow of the button
0
شهادة
Arrow of the button
إضافة عامل تصفية
plus-button
Check Box Active
الائتمان الدراسي
Check Box Active
وتيرة التعلم
Check Box Active
אורך למידה
Check Box Active
لغة الترجمة
Check Box Active
التكنولوجيا والكمبيوتر
Check Box Active
علم دقيق
Check Box Active
علم الحياة
Check Box Active
العلوم الإنسانية
Check Box Active
علوم اجتماعية
Check Box Active
التنمية الشخصية والمهارات
Check Box Active
التعليم والتدريس
تصفية إعادة تعيين
يتم تقديمها نتائج
الترتيب حسب الصلة
icon filter
الترتيب حسب الصلة
الترتيب حسب الأحدث
الترتيب حسب الأقدم
الترتيب حسب الاسم (أ - ي)
الطلب بالاسم (ت - أ)
icon filter
فلتر
icon filter
يتم تقديمها دورات
اللغات
filters Menu Vector Down
المؤسسات
filters Menu Vector Down
أهداف التعلم
filters Menu Vector Down
شهادة
filters Menu Vector Down
الائتمان الدراسي
filters Menu Vector Down
وتيرة التعلم
filters Menu Vector Down
אורך למידה
filters Menu Vector Down
لغة الترجمة
filters Menu Vector Down
التكنولوجيا والكمبيوتر
filters Menu Vector Down
علم دقيق
filters Menu Vector Down
علم الحياة
filters Menu Vector Down
العلوم الإنسانية
filters Menu Vector Down
علوم اجتماعية
filters Menu Vector Down
التنمية الشخصية والمهارات
filters Menu Vector Down
التعليم والتدريس
filters Menu Vector Down
النتائج الحالية