تاريخ البدء

הקורס פתוח

במיוחד לתקופת הקורונה: ניתן ליישם את פרקטיקות ההוראה גם בהוראה מרחוק (לפרטים לחצו כאן)

הרישום לשלב היישומי של הקורס נסגר, ולא ניתן להגיש את ההתנסות ולקבל קרדיט.
עם זאת, יחידת הלימוד של הקורס פתוחה ללמידה.
הרישום לשלב היישומי יפתח מחדש בתחילת שנת הלימודים תשפ”א.

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • חיזוק תחושת השייכות של תלמידים למסגרת השיעור.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

الوصف:

האם יש לכם תלמיד אשר מתקשה לעמוד בקצב של הכיתה, שלעולם אינו משתתף בשיעור וכל הזמן רק מפריע במקום ללמוד?
בקורס זה נלמד כיצד לחזק את תחושת השייכות של התלמיד באמצעות עקרונות פדגוגיים שיבואו לידי ביטוי במהלך השיעור עצמו, באופן שיאפשר לתלמיד לחזק את תחושת המסוגלות הלימודית שלו, ולנו להעביר שיעור בקלות, בהנאה ובשיתוף פעולה.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح

مساقات إضافية ممكن ان تثير اهتمامك

إنضموا لتكتشفوا عوالم جديدة من التعليم في مساقات مختلفة بمواضيع ممتازة: