تاريخ البدء

المساق مفتوح

השלב היישומי של הקורסים המקנה לגמול פתוח עבורכם החל מה – 04.05.21.
המעוניינים לעבור לשלב היישומי מוזמנים להירשם בטופס המצורף לכל קורס בסיום פרק הלמידה.
ניתן להירשם ולעבור לשלב היישומי עד התאריך 30.06.21.
– שימו לב –
• כל יישום קורס מקנה 10 שעות לגמול.
• בשונה משנים קודמות, החל מהשנה, תשפ”א, לא ניתן לצבור ולהעביר שעות לצבירת גמול לשנים הבאות. יש לסיים את צבירת השעות (גם משנים קודמות) לשם קבלת גמול, השנה!

למידע מפורט ולשאלות אודות החלק היישומי בקורסי המיקרו לחץ כאן 

קורס זה פותח עבור משרד החינוך, והנו חלק מסדרת ‘מיקרו-קרדיטציה. קצר ולעניין!’.(להסבר על המודל לחצו כאן, לצפייה בקטלוג המלא לחצו כאן)

מה שתלמדו:

  • להבין כיצד מודל “”הדרכה הפוכה”” יכול לעזור ליצור רצף בין מפגשי הדרכה וכן לעורר אקטיביות ומעורבות של המודרכים.
  • להכיר וללמוד כיצד ליישם את מודל “”ההדרכה ההפוכה””.
  • להתנסות בתכנון ויישום מודל ההדרכה ההפוכה במסגרת מפגש הדרכה.

الوصف:

הדרכה טובה היוצרת משמעות אצל המודרך צריכה להיות ממושכת ורציפה, ולסייע למודרך להטיב את דרכי ההוראה שלו.
תנאי ההדרכה הנהוגים כיום מזמנים מפגשי הדרכה המתקיימים אחת לשבוע, או במרווחים גדולים יותר. מכאן, שעל המדריך להתמודד עם האתגר ליצירת רצף הדרכה מעמיק ומשמעותי.
במקביל, גם למודרך חשוב לשמור על רצף משמעותי בין מפגש הדרכה אחד למשנהו. יתר על כן, המודרכים שלנו הם אנשים מבוגרים, וככאלו אינם רואים את עצמם כלומדים התלויים במורה המלמד, אלא כמי שפעילים מתוך הכוונה עצמית או כיוצרים בזכות עצמם.
לכן, גם בעת קבלת הדרכה הם יעדיפו לכוון את עצמם ואת למידתם, לעסוק בסוגיות הנוגעות באופן ישיר לצורכי ההוראה שלהם, ולקבל כלים שיוכלו ליישם באופן מידי.
אם כן, כיצד ניצור תהליך הדרכה משמעותי ורציף בין המפגשים? כיצד ניצור מפגשי הדרכה מיטביים המעוררים עניין ומזמנים למידה משמעותית ואקטיביות מצד המודרכים? לשם כך, אנו נגייס לעזרתנו את מודל "הכיתה ההפוכה" ונתאים אותו לעולם ההדרכה שלנו. נקרא למודל מחודש זה "ההדרכה ההפוכה".

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح

مساقات إضافية ممكن ان تثير اهتمامك

إنضموا لتكتشفوا عوالم جديدة من التعليم في مساقات مختلفة بمواضيع ممتازة: